Zarejestruj firmę na Wilanowie!

W ramach usługi wirtualnego biura prowadzimy obsługę korespondencji przychodzącej klienta, na życzenie otwieramy i skanujemy odebraną korespondencję oraz wysyłamy na wskazany w umowie adres mailowy.

Klienci naszego wirtualnego biura mogą skorzystać z bezpłatnych porad oraz otrzymują rabat na usługę aktualizacji danych adresowych w Krajowym Rejestrze Sądowym – opłata ze usługę po rabacie wynosi 100 zł netto.

Korzyści

Najem adresu to dobry początek współpracy z Wirtualnym Biurem Zarządu, pozwoli Państwu poznać nasz styl pracy, jakość świadczonych usług oraz korzyści płynące z przyjaznej atmosfery panującej w naszym biurze, które będąc wirtualnym, jest jednocześnie jak najbardziej realne, merytoryczne i precyzyjne w działaniu.

Systematyczny odbiór korespondencji przez nasze biuro zapewni Państwu bieżący dostęp do ważnych informacji związanych z prowadzeniem działalności. Oszczędzamy również Państwa czas, ponieważ odbieramy wszelkie listy polecone, po które wystarczy przyjść do nas w godzinach pracy biura, unikając tym samym kolejek na poczcie i niedogodności związanych z odbiorem korespondencji sądowej i urzędowej przez pełnomocników.

Opłaty

Pakiet podstawowy kosztuje 85 zł netto, proponujemy rozliczenie w trybie miesięcznym lub rocznym. W przypadku płatności za 6 miesięcy z góry udzielamy rabatu w wysokości 5%, a przy płatności za rok z góry rabat wynosi 10%.
W naszym biurze możliwe jest dodanie usług dedykowanych, takich jak prowadzenie rejestrów korespondencji, wprowadzanie przelewów do banku, wysyłanie odebranych dokumentów do biura księgowego, przygotowywanie projektów pism, obsługa sekretarska drobnych zleceń. Opłaty za usługi dedykowane są wyceniane indywidualnie, po zapoznaniu się z zakresem prac.

Opis usługi Pakiet Standard 85 zł netto Pakiet Premium 150 zł netto
Adres siedziby
Adres korespondencyjny
Odbiór korespondencji zwykłej
Odbiór korespondencji poleconej
Odbiór przesyłek kurierskich do 5 kg
Wysyłanie powiadomień
Skanowanie korespondencji
Obsługa do 20 listów miesięcznie
Obsługa do 50 listów miesięcznie (za dopłatą 1 zł netto/szt.)
Wysyłka zebranych listów pocztą tradycyjną
(miesięcznie)
Wysyłka zebranych listów kurierem
(miesięcznie)
(za dopłatą 14,50 netto)
Prowadzenie rejestru korespondencji odebranej
Wysyłka mailowego podsumowania odebranej korespondencji (miesięcznie)
Rabat na inne usługi 10% 15%

Dla kogo wirtualny adres?

Wirtualne biuro jest dobrym rozwiązaniem dla małych i średnich firm oraz podmiotów w restrukturyzacji.

Prowadzenie działalności pod adresem domowym może być uciążliwe, więc jeśli cenisz sobie prywatność i nie chcesz łączyć spraw zawodowych z  osobistymi, najem adresu w wirtualnym biurze będzie wygodnym rozwiązaniem.

Nasi pracownicy odbiorą Twoją korespondencję, a następnie powiadomią Cię lub prześlą skan dokumentu na wskazany adres mailowy. Wirtualne biuro zapewni Ci szybki dostęp do informacji i sprawny obieg dokumentów. Co więcej, wynajmując adres, ponosisz dużo niższe koszty niż w przypadku najmu lokalu biurowego. Pozwala to na znaczne zredukowanie kosztów związanych z utrzymaniem i eksploatacją biura oraz daje elastyczność przy zachowaniu koniecznych wymogów prawnych.

Aktualne promocje

Osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą mieszkające na terenie Wilanowa otrzymają Pakiet Standard w cenie 50 zł netto*.

*Rabaty za płatność z góry nie łączą się z aktualnymi promocjami.

Zapraszamy do współpracy!