530 183 184

Wirtualne Biuro

Zarejestruj firmę na Wilanowie!

W ramach usługi wirtualnego biura prowadzimy obsługę korespondencji przychodzącej klienta, na życzenie otwieramy i skanujemy odebraną korespondencję oraz wysyłamy pod wskazany w umowie adres mailowy.

Dla klientów wirtualnego biura wszelkie porady na temat prowadzenia działalności są gratis, dodatkowo nasi stali klienci otrzymują korzystny rabat na usługę aktualizacji danych w Krajowym Rejestrze Przedsiębiorców (przygotowujemy wnioski wraz z załącznikami).

Korzyści

Najem adresu to dobry początek współpracy z Wirtualnym Biurem Zarządu, pozwoli Państwu poznać nasz styl pracy, jakość świadczonych usług oraz korzyści płynące z przyjaznej atmosfery panującej w naszym biurze, które będąc wirtualnym, jest jednocześnie jak najbardziej realne, merytoryczne i precyzyjne w działaniu.

Opłaty

Pakiet podstawowy kosztuje 75 zł netto, proponujemy rozliczenie w trybie miesięcznym lub rocznym.
W naszym biurze możliwe jest dodanie usług dedykowanych, takich jak prowadzenie rejestrów korespondencji, wprowadzanie przelewów do banku, wysyłanie odebranych dokumentów do biura księgowego, przygotowywanie projektów pism, obsługa sekretarska drobnych zleceń. Opłaty za usługi dedykowane są wyceniane indywidualnie, po zapoznaniu się z zakresem prac.

Dla kogo wirtualny adres?

Wirtualne biuro jest dobrym rozwiązaniem dla małych i średnich firm. Prowadzenie działalności pod adresem domowym może być uciążliwe, więc jeśli cenisz sobie prywatność i nie chcesz łączyć spraw zawodowych z  osobistymi, najem adresu w wirtualnym biurze będzie wygodnym rozwiązaniem.

Nasi pracownicy odbiorą Twoją korespondencję, a następnie powiadomią Cię lub prześlą skan dokumentu na wskazany adres mailowy. Wirtualne biuro zapewni Ci szybki dostęp do informacji i sprawny obieg dokumentów. Co więcej wynajmując adres ponosisz dużo niższe koszty niż w przypadku najmu lokalu biurowego, co pozwala na znaczne zredukowanie kosztów związanych z utrzymaniem i eksploatacją biura.

Zapraszamy do współpracy!