Zajmujemy się profesjonalną rekrutacją pracowników na stanowiska:

  • Asystentka członka Zarządu
  • Asystentka Dyrektora
  • Asystentka Biura
  • Recepcjonistka
  • Sekretarka
  • Office Manager

Rekrutacja

Zawsze zaczynamy od rozmowy z klientem, bardzo ważne jest, aby poznać jego potrzeby i oczekiwania wobec kandydata. W ten sposób tworzymy profil kandydata, na który składają się niezbędne umiejętności oraz doświadczenie i cechy charakteru. Ustalamy również budżet stanowiska oraz formę zatrudnienia.

Po 7 dniach od podpisania umowy przedstawiamy klientowi 2-3 kandydatów, najbardziej odpowiadających stworzonemu profilowi.

Wynagrodzenie

Nasze honorarium pobieramy na zasadzie success fee, nie ma więc potrzeby wpłacania zaliczki na poczet zleconej usługi. Wysokość wynagrodzenia jest uzależniona od pensji brutto zatrudnionej osoby.

Korzyści

Doświadczenie w pracy biurowej i praktyka zawodowa są bardzo pomocne w procesie rekrutacji. Pozwalają trafnie wybrać tych kandydatów, którzy posiadają odpowiednie predyspozycje, umiejętności oraz niezbędne doświadczenie, aby wykonywać pracę na danym stanowisku w sposób efektywny i odpowiadający aktualnym oczekiwaniom pracodawcy.